ترنم باران

عاشقتم خدا

ترنم باران

عاشقتم خدا

السلام علیک یا حضرت معصومه(س)


عاصی و محتاجِ ترّحم شدم
راهیِ بیتالکرمِ قم شدم
 
رد شدم از وحشتِ دشتِ کویر
رد شدم از تشنگیِ گرمسیر
 
کیست که اینگونه جلا میدهد
بوی غریبیِ رضا میدهد
 
پارهای از بارگهِ شاه طوس!
فاطمه ای خواهر «شمسالشّموس»!
 
عمّهی مظلومهی «صاحب زمان»!
روشنیِ نیمهشبِ جمکران!
 
از سفر سختِ کویر آمدم
شاعر و رنجور و فقیر آمدم
 
اذنِ زیارت بده بانو! به من
رو به تو کردم، بنما رو به من
 
اذنِ نمازم بده، بانویِ آب!
روضهی معصومیت آفتاب!
 
«شیعه» به نام تو مباهات کرد
«نور» در این خانه مناجات کرد
 
بس که در این خانه خدا منجلی است
هر کسی آمد به لبش «یا علی» است


نظرات 2 + ارسال نظر
z سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 14:56

سلام شعرتون خیلی زیباست میشه از روش کپی کنم

سلام بله حتما چرا که نه؟! البته یک بار دیگه هم پاسخ داده بودم

z سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 13:36

سلام شعرتون خیلی زیباست میشه کپی کنم

سلام بله حتما چراکه نه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد